dijous, 19 de febrer del 2009

Sònic-Off 19/02/2009

Hola sònics. Per diversos motius logistics aquest dijous no ha estat possible oferir-vos la dosi setmanal de música que tenim acordada. A Ràdio Vallromanes s'emetrà un programa dels primers que vaig grabar i que no disposo d'ell, per tant, tampoc us el puc penjar al bloc.

Per compensar-ho, un oferiment: "Spotify", recordeu bé aquest nom perquè els que arribeu a donar-vos d'alta en aquest servei virtual podreu gaudir de la música com poques vegades la tecnologia i les noves eines de difusió han fet. Es com tenir una enciclopèdia musical de cançons de tota la història de la música. Es impressionant la quantitat de cultura musical que es pot obtenir enllaçant amb grups determinats, discografia, cançons, doble click i au!! audio inmediat. Teòricament només funciona a través d'una invitació d'un membre però clicant aquí trobareu un formulari per facilitar el procés. Registrar-se és gratuït, amb això obteniu un petit programa que només us cal instalar-lo en el vostre ordinador.

Fins dijous vinent (pels oients de Radio Vallromanes programa en rigurós directe).

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Spotify brutal!!
per cert acabo de veure la peli del "johnny cash". La pelicula no es res de laltre mon pero en joaquim phoenix no canta pas malament! Em sembla que ja has posat alguna canço d'ell... m'agrada entre altres "cocaine blues"..."Early one mornin' while makin' the rounds I took a shot of cocaine and I shot my woman down. I went right home and I went to bed I stuck that lovin'
Et deixo un video on surt ell molt jaio cantant una canço que es diu "hurt" molt guapa! http://www.youtube.com/watch?v=SmVAWKfJ4Go
bona nit!!!

Josep M ha dit...

Hola Anònim. Miraré aquesta de Cocaine blues que no la conec. Hurt sí. Pertany al American IV, una serie de discos que va fer versionant grans clàssics de la música americana que són una passada. En aquest IV hi ha una versió del Personal Jesus dels Depeche Mode que em té alucinat. D'aqui poc crec que prepararé un segon programa de versions. Una abraçada.

Anònim ha dit...

soc el xavi, però no em vaig enrecordar de posar el nom!
dew!

Anònim ha dit...

Hola de nou, sóc la Sònia des de les Holandes. Llàstima que aquesta setmana no hi hagi programa, però ja m'ha anat bé per posar-me al dia ;-)

No m'extranya que els Coldplay fagin tanta ràbia al seu país, la fan a tot arreu. Ho sento però és que s'ha arribat a un punt que sembla que només hi hagi Coldplay al món musical.

Per la resta, doncs a veure, el disc dels Franz ja l'he escoltat prou com per a que m'agradi (i no et pensis que han sigut tantes vegades, hehehe) Llàstima que el concert que teniem el 13 de març l'han traslladat a l´11 de maig. Així que a esperar.....

I les novetats que hi ha per aquí són les següents:

De Staat: Un grup holandès de nova fornada que canten en anglès i que la veu del noi que canta, és força peculiar. El nom del disc: Wait for the evolution.

Animal Collective: Música psicodèlica a gogo. A mí no m'acaba d'agradar gaire perquè tanta psicodèlia (estil Sigur Ros) em ratlla, però s'ha posat molt de moda.

Empire of the sun: una parella australiana que fan música tecno molt ballable. Una sopresa per al 2009 (Walking on a dream)

Doncs res, des d'aquí la crònica holandesa.

Una abraçada

So i Ra

Josep M ha dit...

Xavi: ja m'ho pensava que eres tú. Bon gust musical.

Sònia: absolutament d'acord amb els Coldplay tot i reconèixer que són molt bons. Animal Collective estan tenint molt èxit però els trobo excessius amb les ornamentacions instrumentals. Els Sigur Ros, tot i ser de la corda, m'agraden molt més, sobretot per aquesta fredor quasi llunar que tan bé representen musicalment.

Estaré atent a les vostres propostes de cara a propers programes i aquesta setmana tindreu SònicPop.

Una abraçada.